Friss topikok

Kreatív fitness Tenerifén

2011.06.20. 14:47 :: vinagi

…mert a nyaralás alatt sem maradhat ki az edzés, ha már a kaját lazábbra is vettük.

Szombaton éjjel érkeztünk, vasárnap nyakunkba vettük a várost. Végül szó szerint sikerült, úgy leégett a tarkónk/vállunk. Igazából csak feltérképeztük a terepet, mert vasárnap minden terem zárva van. Az első hely Honore  (Nono) Cironte Mr. Universe terme volt. 8 € egy alkalom, nagyon jól felszerelt, igazi konditerem.

Hazafelé a parton szerveztük a heti programokat, ekkor futottunk össze William-mel. Mint utólag kiderült, spanyol, német testépítő bajnok volt…na ez látszott is rajta, szóval egyből letámadtam, hol edz :) Volt egy félig-meddig privát termük, ahova inkább csak ismerősök jártak edzeni, nem a profitra hajtottak, egyszerűen csak azért nyitották, hogy nyugodtan tudjanak edzeni. Bár mivel ilyen noname terem, elsőre meg sem találtuk.

Hétfőn azért benéztünk a hotel fitness termébe. Hm, egy kis lyuk, volt benne 1 futópad, 1 bicikli, 1 taposógép, 1 franciarúd pár tárcsával, a tárcsákból összerakható kézisúlyzókból 2 pár, egy ferde pad, amit nem sikerült vízszintesre állítani, egy húzódzkodó keret, ami túl közel volt a falhoz, így mindig bevertem a térdem, és egy multifunkcionális gép (lehúzás, peck-deck, térdnyújtó, alsó csigás résszel, rövid rúddal, háromszöggel). Egyszóval kis fantáziával megoldható volt az edzés.

Hétfőn nem is mentem át a nagy termekbe, itt hátaztam: húzódzkodás, felhúzás alsó csigáról, lehúzás mellhez, evezés hashoz (földön ülve – vagy inkább csúszkálva), evezés rúddal (francia rúddal még nem is csináltam, alsó fogással egész jó), evezés egykezes súlyzóval.

Kedden kar és mell nap volt, ugyanitt: húzódzkodás alsó fogással, bicepsz francia rúddal, majd ferde padon kézivel és alsó csigáról rúddal; trciepsznyújtás fej fölött francia rúddal, letolás felső csigán rúddal, ülő tolódzkodás lábtámasszal + nehezékkel; fekvenyomás ferde padon kézivel, peck-deck gépen tárogatás. A hátedzés kicsit gyengébb volt, a 2. napot viszont megéreztem másnap.

Szerdán elvitt William a termükbe (nincs is annyira eldugva a terem), mivel láb nap jött, azt nem tudtam a hotelben megoldani. Sajnos guggolóállvány itt sem volt, így a guggolást a vádligépen oldottam meg (érdekes volt lentről megindítani, combra kemény volt). Lábtoló (ez sokkal nehezebb volt, mint máshol, majdnem rám is szakadt, amikor nekiveselkedtem), kitörés rúddal, merev lábas felhúzás, lábhajlító álló gépen (ez nagyon kéne otthonra!), vádli a lábtolón. Hát…alig bírtam hazavonszolni magam. Ráadásul lefelé jó sok lépcső…

Csütörtökön elmentem Nono termébe. Váll nap lett volna, de a program miatt jobb volt, ha ezen a napon megyek el, így előre vettem a hátat, hétfőn úgyis csak lájtos terhelés volt. Felhúzás (állványról, ez nagyon praktikus, mert könnyű pakolni, viszont sokkal lentebbről kell indítani, ha valaki ezen gyakorol, power versenyen nem lenne gond a megindítással). Lehúzás csigán mellhez, döntött törzsű evezés felső fogással, evezés csigán semleges fogással, egykezes evezés alsó fogással, hypernyújtás. Na, így már jó volt a hátazás :)

Pénteken a hotelben vállnap. Ez kicsit lazábbra sikeredett, mert üres volt az aerobik terem és bementünk bohóckodni. Voltak itt rúdtánc órák, naná, hogy ki kellett próbálnunk, amikor nem látta senki :) Baromi nehéz ám…Ezután a kis bemelegítés után mellről nyomás francia rúddal, oldalemelés állva + előreemelés kézivel + döntött törzsű oldalemelés triszettben, állig húzás alsó csigán. Majd levezetésként fekvőtámasz nyomóval 3 különböző fogással (mert még soha nem próbáltam), hullahoppkarikázás derékon, nyakon, karon, kettővel, hárommal (mert csak úgy…:) ).

Egyszóval mindent meg lehet oldani nyaralás alatt is. Ez minden nap kb. 1-1 óra volt, általában reggeli után, simán belefért az időnkbe. Nem mondom, hogy itt edzettem a legkeményebben, de pont megfelelő volt, csak néha egy kis kreativitás kell, meg az utazás előtt pár cím megkeresése a neten.  

Szólj hozzá!

Címkék: edzés nyaralás tenerife

A bejegyzés trackback címe:

https://vinagi.blog.hu/api/trackback/id/tr503000355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása