Friss topikok

Versenydiéta + verseny – 9. hét

2011.10.17. 10:34 :: vinagi

Az első verseny hete – mondhatni tökéletesen sikerült.

Napi tápanyagbevitel:

A héten a szénhidráttal játszottam, illetve a vízhajtással. Hétfőtől elkezdtem szedni az MHP X-Pelt és inni egy vízhajtó teakeveréket, keddig a szénhidrát maradt az eddigi szinten, tehát reggel 30 g zabpehely. Szerdán és csütörtökön már ezt a szénhidrátot is elvettem. Pénteken délben pedig elkezdtem tölteni durumtésztával és zabos sütivel (lásd: előző blogbejegyzés). Pénteken viszont már nem ittam semmit (csak annyit, amennyi a vitaminok, bogyók beszedéséhez kell). 

Közérzet:

Most hét elején voltam nagyon zokni, kedden még elmentem a Vidába kontrollra, nagyon ramaty állapotban voltam. Aztán szerdától, ahhoz képest, hogy 0-ra csökkentettem a ch-t, egészen jól bírtam. Csütörtökön még csináltam egy átmozgató edzést, hát az nagyon nehezen ment. Úgy elfáradtam a fél órás 15-ös ismétlésszámú gyakorlatoktól, hogy alig bírtam hazavonszolni magam. Aztán még el kellett készíteni a töltőkajákat.

Pénteken már nagyon jól voltam a rengeteg szénhidráttól, tényleg, meglepő is volt, hogy milyen jól érzem magam, már rég volt ilyen.

Szombaton 4:20-kor keltem, fél 6-kor volt találkozó a Vida előtt. 2 óra alatt leértünk Békéscsabára. Regisztráció, készülődés. Szerencsére a lányokkal (tulajdonképpen az ellenfeleimmel) sikerült összebarátkozni, úgyhogy jó hangulatban telt a nap.

Nagyon élveztem a színpadi szereplést (pedig nem szoktam), felszabadultnak éreztem magam. Lehet, hogy a zabos süti, meg a Kinder Schoko Bons dolgozott bennem J A tehetségkutatót meg is nyertem, nagyon boldog voltam. Vagyok. Ezzel igazából teljesítettem is a versenyszezonra kitűzött célomat, hogy legyen egy szép eredményem, amit lehet mutogatni az edzői papírok mellé. Azt hiszem, ennél szebb nem is lehetne J És kaptam 30.000 Ft értékben táplálék-kiegészítőket, érmeket, kupát, okleveleket, virágot J

Elindultam a délutáni kvalifikációs versenyen is, ott 7. helyezést értem el, Összességében nagyon elégedett vagyok és nagy lendületet kaptam a továbbiakhoz.

A verseny utáni banketten kicsit elengedtem magam, cserébe vasárnap megint csináltam egy 0 ch-s napot, ezzel azt hiszem vissza is hoztam a formát. 

Eredmény a 9. hét után 

BodySport Tehetségkutató Kupa, Fitness Modell kategória I. hely.

Szombaton reggel már félig felöltözve voltam kereken 46 kg, nem is akarom tudni, ruha nélkül mennyi lenne. Hétfőn megint 46 voltam (vasárnap biztos több), most próbálom tartani a formát. Szombaton Szabadságkupa Temesváron, a menetrend ugyanaz lesz, mint az előző héten, az bevált. Drukkoljatok!

2 komment

Címkék: verseny diéta

A bejegyzés trackback címe:

https://vinagi.blog.hu/api/trackback/id/tr743308856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása