Friss topikok

Helyzetjelentés az edzésekről

2011.03.29. 13:49 :: vinagi

Rég írtam már az edzésszekcióba, és most érdekesen is alakulnak a dolgok.

A TF-en lassan elkezdődnek a gyakorlati órák, amire egy házi dolgozatot is be kell adni. Témája egy szabadon választott edzőterem, amiről mindent le kell írni. Alaprajz, eszközök, berendezések, szolgáltatások, árak, nyitvatartás, stb. Eddig egy harcművészeti központ konditermébe jártam. Jó kis terem, jól felszerelt, közel is van hozzám, nem túl drága, viszont elég bonyolult a tulajdonosi viszony, mivel kb. minden egyes termet (és van egy pár) más és más bérel az épületen belül, így nem ideális házi dolgozat témának. Itt le is járt a bérletem, úgyhogy a következő 2 hét a tesztelgetésekről fog szólni. Nyakamba veszem a város termeit. Van már egy-két potenciális jelölt, de majd beszámolok a végeredményről.

 

A kangoo-ban nincs változás. Bár holnap épp egy olyan terembe megyek, ahol van kangoo óra is, szóval a terv, hogy leedzek, utána egy kis ugra-bugrálás. Ma úgyis kapok új rugókat a cipőmre J Azt mondták, hogy kb. 1 évig bírják a rugók…hát nekem sikerült leredukálni fél évre. Lehet, nem kéne annyira nyúzni szegényt :) De inkább cserélek, mert ha túlnyúlik a rugó, akkor el is törhet, ha meg eltörik a rugó, akkor eltörik a talp is, az viszont nem 2 fillér.

 

A dupla aikido-t egész jól megszoktam már. A legelső haladó edzésen nagyon szenvedtem, azt se tudtam, melyik a jobb, meg bal oldalam. Utána még egy kezdő…akkor már azt se tudtam fiú vagyok, vagy lány. A második ilyen edzés egy fokkal jobb volt…már meg tudtam különböztetni a karomat a lábamtól :) Azóta viszont semmi gondom nincs, szerencsére hamar megszoktam. Nyilván nem tökéletes a technikám, de legalább már nem kínlódok és nem halok meg a 3 óra végére :) A múlt hétvégén volt a szokásos aikido nyílt nap Tatán, arról sajnos lemaradtam a suli miatt, az jó buli szokott lenni. Majd legközelebb.

 

Most a fő projekt, hogy fixáljam a helyem, aztán majd szép lassan minden elrendeződik.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://vinagi.blog.hu/api/trackback/id/tr762781727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása