Friss topikok

Összefoglaló az első versenyszezonról

2011.11.07. 09:11 :: vinagi

Múlt héten lezajlott az utolsó versenyem. A 3 versenyből született legjobb eredmények: egy 1. helyezés, egy nemzetközi 6. helyezés. Maguk a versenyek vegyes tetszést váltottak ki. Nekem személy szerint a Temesváron megrendezett Szabadság Kupa tetszett a legjobban. Meg volt szervezve a kiutazás (bár én nem vettem igénybe), a kiírt 5 órás kezdés negyed 6-kor meg is valósult és 8-kor már a fogadás helyszínén voltunk. Jól megpörgették, szervezett és rendezett volt. A fogadás is remek volt, svédasztalos vacsora rengeteg finom kajával. És mindezt nevezési díj és belépő nélkül.

A BodySport Kupa is jól meg volt szervezve, bár a tehetségkutató és a kvalifikációs döntök között nagyon hosszú volt az idő.

A Superbody-ról meg inkább nem nyilatkoznék. Senki nem tudott semmit, oda kellett mennünk fél 10-re, majd hazamentünk, mivel fél 3-kor versenyeztünk, ezután 7-kor volt az eredményhirdetésünk. Helyezést nem kaptam, viszont egy emléklapot igen, amin saját magam kitölthetem a nevemet…Ez a verseny mindenről szólt, csak nem a versenyzőkről.

A diétáról röviden: elértem a 44 kg-t, sajnos ebben már benne volt egy betegség is.

A diéta negatív mellékhatásai:

  • Legyengült immunrendszer (ezért betegedhettem le).
  • Semmihez nem volt erőm, sokszor a gyaloglás is nehezemre esett.
  • Kapcsolatok hanyagolása (egyrészt az ingerültség miatt, másrészt, mert sehova nem mozdultam ki).
  • Krónikus sorozatfüggőség :)

A diéta pozitív mellékhatásai:

  • Ami nem is mellékhatás: még soha nem voltam ilyen jó formában.
  • Alaposan kipucoltam a szervezetemet.
  • Hatalmas erőt, önbizalmat és motivációt adott, hogy képes voltam végigcsinálni.
  • A versenyeken új embereket ismertem meg.
  • Sok-sok elismerést kaptam, többek között arról, hogy a példamutatásom mekkora motivációt jelent másoknak, ez nagyon jól esett.

Most kezdek visszatérni a normális kerékvágásba, kajálás ezerrel, edzés újult erővel, szervezem az életem.

Köszönöm mindenkinek, aki szakmailag segített (Tirpák Zsuzsi, Bogárdi István, Vida Zoli), akik támogattak (barátok, külön köszönet anyukámnak a ruháért és a kenegetésért) és, akik elviselték a hisztimet (család, tanítványok, barátok)!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vinagi.blog.hu/api/trackback/id/tr933360307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása