Friss topikok

Diéta – túl a 2. héten

2011.08.29. 09:54 :: vinagi

Már eltelt 2 hét a 8-ból. Legalábbis tegnapig így képzeltem el, de tegnap felfedeztem a versenynaptárat, amiből kiderült, hogy plusz egy hónapot rá kell húznom. Nov. közepéig fog tartani. Nem mondom, hogy repesek a boldogságtól, de végül is 3 hónap diéta tök normális, csak lelkileg nem erre voltam felkészülve.

Napi tápanyagbevitel:

Szénhidrát: hétközben 2,5 g/tskg körül, hétvégén kicsit kevesebb, fehérje 3-3,5 g/tskg, zsírbevitel nem változott.

Közérzet:

Úgy érzem, a gyomrom már összeszűkült, igazából sokszor nem is tudok annyit enni, amennyit kéne, esténként sem vagyok éhes. Viszont kezdek fáradni. Az edzések jól mennek, azzal nincs gond, de estére nagyon kidőlök. Pénteken már 6-kor annyira kikészültem, hogy lefeküdtem egy órára. Volt pár nap, amikor nagyon tömeggyilkos hangulatom volt, de ehhez hozzájárult az is, hogy a munkahelyemen lefagyasztottak a légkondival és attól nagyon nyűgös tudok lenni.

A hétvégét megint mozgalmasan töltöttem el, így nem tört rám az ellenállhatatlan ehetnék :) Szombaton a szokásos fotózáson voltam, utána átmentem anyumékhoz. Húgom a héten jött haza Németországból, meg kicsi Philipet is rég láttam. Biciklivel jöttem haza, felülmúltam minden képességemet ezzel a 15 perc biciklizéssel. Ugyanis nem szeretek bringázni. Szombat este mozi, Rossz tanár…jó volt, érdemes megnézni, pihentető hétvégi film :) Vasárnap megint biciklizés, 1,5 óra, Újpest központ – északi összekötő híd – Római part – Megyeri híd – Kápmegyer, ott kutyasétáltatás, majd haza. Jó kis túra volt, rendesen elfáradtam estére.

Eredmény:

Súly: 51,2 kg (múlt héten 51,7). Kicsit lelassult a súlycsökkenés, de nem is gond, főleg, hogy kitolódott a diéta ideje. Centiben most csípőben ment le 3 cm, a többi változatlan.

Hétvégén leánybúcsúra megyek, előre félek, veszélyes lesz :)

Szólj hozzá!

Címkék: diéta

A bejegyzés trackback címe:

https://vinagi.blog.hu/api/trackback/id/tr63187248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása