Friss topikok

Diéta – 1. hét

2011.08.22. 09:35 :: vinagi

A receptekkel most egy darabig hanyagolni foglak Titeket, ez a diéta sajnos nem a kreativitásról szól. Helyette kaptok heti beszámolót az eredményekről.

Túl vagyok az első heten, egyelőre csak pozitív dolgokról tudok beszámolni.

Napi tápanyagbevitel:

A szénhidrát átlagban 2,5-2,8 g/tskg között mozgott, a fehérje 3,2 g/tskg körül, a zsírbevitel 0,5 g/tskg. A kalóriákat nem szoktam számolgatni.

Közérzet:

Nem nagyon szoktam éhes lenni, csak ha nem jutok kajához a megfelelő időben. Este sok zöldséget eszem, az jól eltelít. Az edzéseken nem érzem meg a kevesebb szénhidrátot, sem az erővel, sem az állóképességgel nincs gond, ugyanolyan intenzitással tudok edzeni.

A hétvégék szoktak nálam kritikusak lenni a kajálás szempontjából, de a mostani nagyon tartalmasra és mozgalmasra sikeredett. Egyedül a szénhidrát bevitelt számoltam el mindkét nap, túl kevés lett, de ez sem jelentett akadályt a kalandparkozásban, meg a zamárdis muscle beachezésben :) A svédasztalos reggeli és vacsora kihívás volt. Reggelire tudtam főtt tojást enni zöldségekkel, meg vittem magammal abonettet. Péntek vacsorára (azt hiszem) pulykaragulevest kaptunk, amiből kipiszkáltam a húst, meg valami édes (=cukros) – savanyú (= még cukrosabb) mártásos csirkét rizzsel. Abból is kiettem a 3 szelet csirkehúst. Ezt pótolni kellett egy kis tonhallal.  A túrós és mákos rétestől megmentettek :) Második este pedig mézes-mustáros csirkét választottam salátával (saláta, paradicsom, uborka, paprika, öntet nélkül kis sóval). Azt hiszem a mézes-mustáros öntettel pótoltam a kevés szénhidrátot :)

Eredmény:

Múlt hét hétfőn (augusztus 15) 54,5 kg voltam, ami szerintem a vasárnapi dinnyézésnek, lángosozásnak, túrógombócozásnak köszönhető, kedden már 52,9 kg voltam. Ma (augusztus 22) 51,7 kg-mal mérlegeltem. Ezzel így meg vagyok elégedve. Centiben a legtöbb derékban ment le, -5 cm.

Kezdődik a 2. hét, nem számítok semmi extrára. Majd jövő hét szombaton a leánybúcsú…attól azért félek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vinagi.blog.hu/api/trackback/id/tr43170361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása