Friss topikok

Versenydiéta – 2. hónap vége

2011.10.11. 09:05 :: vinagi

Eltelt 8 hét, az utolsó héten sok változás nem történt.

Napi tápanyagbevitel:

Szénhidrát: 0,5 g/tskg, reggelire 30 g zabpehely (2 részletben eszem meg) és ennyi. A fehérje 3 g/tskg fölött, zsírbevitel szinte 0. Só 0. Egyedül a Blade-t emeltem meg napi 4 db-ra. 

Közérzet:

Változó. Egyelőre nem sikerült rájönnöm, hogy min múlik, de vannak jobb napjaim, vannak kevésbé jók. Van, amikor nincs semmi bajom egész nap, aztán másnap ingerült vagyok, kimerült, alig élek. Na, ezeket a napokat csak túlélni lehet.

Csütörtökön és szombaton vizsgáztam. Szerencsére mindkettő délelőtt volt, így a reggeli 30 g zabpelyhet be tudtam osztani a vizsga idejére, adott egy kis energiát. Meg vittem l-karnitint, ezekkel simán ment. Szombaton vizsga után mentem Ottót versenyeztetni. Jó hangulatban telt a verseny, sok régi ismerőssel találkoztam. Csak arra nem készültem, hogy fél 10-ig ott leszünk és már kopogott a szemem az éhségtől. Hazafelé el is rágcsáltam egy uborkát, nem is gondoltam volna, hogy ilyen jól tud esni :) 

Eredmény a 8. hét után 

Súly: 46,2 kg. Ennyi már nem tudom, mikor voltam utoljára. Kb. amikor elkezdtem sportolni. Csak kicsit más teststruktúrával :) Ezzel -7 kg-nál tartok.

A héten megkezdődött a vízhajtás, vízhajtó teával, MHP X-Pel-lel, aztán vízmegvonás és a végén töltés. Azt már nagyon várom. Szombaton meg verseny, izgulok.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vinagi.blog.hu/api/trackback/id/tr643293583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása